حرفه ای باشید تا بفروشید - پایگاه جامع اطلاعات بیمه

marketing
فرایند سه مرحله‌ای فروش
دی 4, 1396
marketing
قطعی کردن فروش به روش “بن فرانکلین”
دی 4, 1396
marketing

مدیریت بازاریابی و فروش

بازدید: 7

🔹مسلما مشتریان ترجیح می دهند با شرکتی کار کنند که کاملا حرفه ای باشد و بتواند به مشتری اطمینان دهد که درخواست او را به خوبی می تواند انجام دهد.

🔹مشتری که در نگاه اول شرکت بیمه را نمیبیند و در مرحله اول رفتار و پوشش شما یعنی شخص فروشنده در ذهن مشتری نشانگر شرکت است.

🔺نکته)حرفه ای بودن از پوشش آغاز می شود. خود شما به فردی که با شلوار جین و یک تی شرت با نوشته های عجیب و غریب در مقابل تان نشسته اعتماد نمی کنید و با او وارد معامله نمی شوید حتی اگر آن فرد دوست صمیمی شما باشد. شاید با چنین فردی رفتن به تفریح و گردش خیلی خوب باشد اما کسب و کار قواعد خود را دارد و شکستن این قواعد به نفع ما نخواهدبود.

🔹بهترین پوشش برای نمایندگان بیمه: آقایان کت و شلوار و خانم ها لباس رسمی است.

🔺نکته2)از پوشش که بگذریم برای حرفه ای بودن باید بتوانیم حرفه ای صحبت کنیم. اشتباه نکنید منظور از حرفه ای صحبت کردن، لفظ قلم صحبت کردن نیست، همین که بتوانید با مشتری همسانی کنید و مثل خودش صحبت کنید عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید