بیمه

راههایی برای افزایش فروش بیمه:

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

✍️ با مشتریانی که قبلا از شما خرید کرده اند و مدتها با آنها تماس نداشته اید، تماس بگیرید.

📎 مطمئن شوید حداقل دوبار در طول فواصل خرید هر مشتری با او صحبت کرده اید.
🔹مثلا اگر مشتری هر دو ماه یکبار خرید می کند مطمئن شوید ماهی یکبار با او صحبت کرده اید.

📎 با مشتریانی که به ندرت در دسترس هستند در ساعات مختلف روز و روزهای مختلف هفته تماس داشته باشید.
📎 سعی کنید مهمترین تماس ها را قبل از اینکه سر مشتریانتان شلوغ شود برقرار کنید و برای این کار لازم است اطلاعاتی از ساعات کاری آنها داشته باشید.

📎 برای هر تماس دلیل داشته باشید. لیستی از اطلاعات مشتریانتان تهیه کنید تا به آنها نشان دهید کمک کردن به آنها چقدر برای شما اهمیت دارد.

📎 مشتریانتان را به کسانی که ممکن است برایشان منفعت ایجاد کنند ارجاع دهید.

📎 غیر از تلفن برای ارتباط داشتن با مشتریان از دیگر وسایل ارتباطی و شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید.

📎 در طول خرید برای مشتریان هدیه بفرستید و از آنها تشکر کنید تا بتوانید ارتباط خود با مشتری را گسترش دهید.

📎 در همه این موارد فرهنگ ها و باورهای مشتریان را در نظر داشته باشید.




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *