بیمه

فروشندگان بیمه‌عمر چگونه بین کار و زندگی تعادل ایجاد کنند؟

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

🔹مشاورین بیمه‌عمر به دلیل جلسات مشاوره متعدد در طول روز، برنامه کاری شلوغی دارند و گاهی در هیاهوی روزمره خود گم شوند و اکثرا به همین خاطر در زندگی شخصی خانواده از آنها آزرده‌خاطر می‌شود.

🔻چاره کار چیست؟ باید تعادلی بین کار و زندگی برقرار و برنامه منظمی برای انجام کار‌ها ایجاد کنیم. با انجام نکات زیر در انتهای روز کاری، سبب افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد شما خواهد شد:

1) هماهنگی با تیم فروش: با اعضای تیم خود صحبت کنید و در این زمان موارد مهمی که فردا باید به آنها بپردازید را باهم بررسی کنید.

2) اولویت بندی روز بعد: قرار ملاقات ها و کارهای روز بعد را به‌ترتیب اولویت مرتب کنید، ۵ دقیقه به خود فرصت دهید و آنها را یادداشت کنید. با اولویت‌بندی کارها می‌توانید به‌سرعت و بدون مشکل تمام کارها را انجام دهید.

3)قویم را فراموش نکنید: ملاقات‌ها و تماس‌های روز بعد خود را طبق تقویم بررسی کنید و برای آنها آماده شوید. هیچ‌چیز بدتر از فراموش کردن یک جلسه فروش یا آماده نبودن برای آن نیست.

4) برای مرتب کردن محل کارتان وقت بگزارید: این کار ممکن است به‌نظر ساده باشد؛ اما محل کار تمیز ذهن شما را باز می‌کند.




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *