چند روش برای بهتر صحبت کردن در جلسه ی ارائه و فروش بیمه عمر : - پایگاه جامع اطلاعات بیمه

⁠⁣⁣تجسم موفقیت با 4 گامی که انگیزه نماینده‌ی بیمه را چند برابر می‌کند:
دی 4, 1396
وقتی مشتری می گوید پول ندارم
دی 4, 1396

چند روش برای بهتر صحبت کردن در جلسه ی ارائه و فروش بیمه عمر :

بازدید: 10

🔹آیا می‎خواهید مشتری به حرف‌های شما گوش کند و از شما راحت خرید کند؟ این را بدانید که فقط حرفی که می‎زنید اهمیت ندارد؛ بلکه شیوه ادای آن هم مهم است.

🔹شما می‌توانید با اعمال چند تغییر کوچک تاثیرگذاری صدای‎تان را بهتر کنید. در زیر چند نکته برای کنترل کردن لحن و صدا ذکر شده است تا بتوانید با قدرت بیشتری بر مشتری تاثیر بگذارید و راحتتر و بهتر بیمه عمر بفروشید.

🔺نکته1: در جلسه فروش بیمه عمر از صدای آرامی استفاده کنید, صدای آرام حالت قدرتمندتر و عالمانه‌تری دارد. صدای آرام با ویژگی‌هایی نظیر «موفق در نظر گرفته شدن»، «بهتر به خاطر سپرده شدن» و «شخصیت مورد اعتماد» عجین شده است.از لحن پر شور و شوق‌تری استفاده کنید سعی کنید لحن افتان و خیزان صدا را رعایت کنید. این کار باعث می‌شود تا حرفی که می‌زنید بهتر و متقاعدکننده‌‌تر جلوه کند.

🔺نکته2: تنفس عمیق داشته باشید, تنفس کم عمق و مضطربانه باعث تنگ‌‌تر شدن تارهای صوتی می‌شود. این موضوع نه تنها باعث می‌شود که اضطراب بیشتری در صدایتان احساس شود بلکه باعث بلندتر شدن صدای‎تان نیز خواهد شد اما تنفس عمیق باعث کاهش اضطراب، آرامش تارهای صوتی و ایجاد لحنی آرام‌‌تر خواهد شد.

🔺نکته3: لبخند بزنید, لبخندزدن باعث می‌شود که احساس شادتری داشته باشید. این احساس به صدای شما هم انتقال می‌یابد و مردم معمولا به سوی افرادی که حالت مثبت‌تری دارند گرایش می‌یابند. علاوه بر این، لبخندزدن باعث ایجاد تغییرات ساختاری در دهان شما می‌شود که می‌تواند لحن صدای‎تان را تحت تاثیر قرار دهد. لبخندزدن به شما کمک می‌کند تا حالت دوستانه‌‌تر و پاسخگو‌تری داشته باشید.

🔺نکته4: لحن‎تان را تنظیم کنید, تنظیم لحن به معنای قراردادن تاکید و تکیه روی کلمات است. کسانی که عادت دارند از لحن خیزان استفاده کنند (شروع صحبت با لحن آرام و اتمام آن با لحنی بالاتر؛ مثل وقتی سوالی می‌پرسید) به عنوان افرادی نامطمئن و غیر قابل اعتماد در نظر گرفته می‌شوند. در حالی که استفاده از لحن افتان (شروع با لحن بالا و اتمام با لحنی پایین تر) برای القای حس اطمینان و قدرت بهتر خواهد بود. https://t.me/jangiali2026mdrt

🔺نکته5: به طرز هوشمندانه‌تری از سرعت استفاده کنید, مشتری ها فروشندگانی را که به سرعت صحبت می‌کنند، به عنوان افرادی پر انرژی، شایسته و باهوش در نظر می‎گیرند.
این بدان معنی نیست که بخواهید با سرعت نور صحبت کنید! بلکه باید از سرعت به نحوی استفاده کنید که شنونده هیجان شما را در باره محصولتان( بیمه عمر) احساس کند و همچنین بتواند به خوبی حرف‌های‎تان را درک کند.

🔺نکته6: از مکث نترسید ,شاید به نظر برسد که این نکته با نکته بالایی در تضاد باشد، اما استفاده هوشمندانه از مکث می‌تواند به شما کمک کند تا در جلسه فروش بیمه عمر تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال، مکث قبل از بیان یک جمله باعث مهم‌‌تر جلوه کردن آن می‌شود. یک مکث خلاصه در هنگام بیان صحبت های مهم درباره بیه عمر پیشنهادی می‌تواند به شما کمک کند تا افکارتان را متمرکز کنید تا از ادای اصواتی که نشان از فراموشی مطلب دارد، جلوگیری کنید.

(علی جنگی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *