nokate bime

چاشنی های فروش در بیمه :

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

 چاشنی های فروش همانند چاشنی های غذایی عمل می‌کنند و باعث خوشمزگی و مطبوع شدن غذا می‌شوند.

💥یک چاشنی فروش خوب باید:

🔹متناسب با نوع خدمات باشد:

شما بیمه اتومبیل می‌فروشید هدیه یا اشانتیونی مناسب خودرو ارائه دهید

🔹در کوتاه مدت باعث افزایش فروش:

 طرح تشویقی که باعث برانگیختن مشتری به خرید بیمه در آن لحظه باشد.برای طرحتان ضرب العجل تعیین کنید.

🔹در بلند مدت هم باعث خوش نامی برند تجاری شود:

 برخورد و حرکتی برای مشتری انجام دهید که باعث شود در ذهنش ماندگار بشوید

🔹با هزینه کم ،بیشترین اثر گذاری را داشته باشد :

همان برخورد و احترام به مشتری که تا مدتها شما را بیاد داشته باشد

🔹به موقع عرضه شود و در زمان خاصی اجرا شود :

دوره و جشنواره ای خاص و معین طراحی کنید و از وقایع موجود بهترین بهره را ببرید. مثله همین الان فروش بیمه آتش سوزی و زلزله

🔹با شخصیت مشتری سازگار باشد :

 پیشنهاد بیمه ای تان بر اساس شخصیت و تیپ مشتری باشد.به یک پزشک پیشنهاد بیمه عمر متناسب با درآمد و سرمایه اش بدهید

🔹در مکان مناسب اجرا و عرضه نگردد :

✍🏻 ارزش خدمات خود را نزد مشتری بالا ببرید طوریکه مشتری متوجه ارزشمند و مهم بودن بیمه پیشنهادی شما باشند

محمدخدائی / آکادمی فروش




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *