۹ دلیلی که باید مشتریان خود را راضی نگه دارید! - پایگاه جامع اطلاعات بیمه

“تبلیغِ تکلیف یا وظیفه قانونی با روح اخلاقی و قانونی بودن منافات دارد”
بهمن 1, 1396
اثرگذاری تبلیغات بر میزان فروش – جان فیلیپ جونز( معروف به تئوری قوی)
بهمن 1, 1396

بازدید: 8

۱- معادل ۹۸ درصد مشتریان ناراضی، بدون شکایت به سمت رقبا می‌روند.
۲- احتمال اینکه مشتریان راضی مجدداً از شرکت شما خرید کنند، شش برابر مشتریان دیگر است.
۳- هزینه جذب یک مشتری جدید، بین ۵ تا ۱۱ برابر نگهداری یک مشتری قدیمی است.
۴- برای افزایش دو درصدی مشتری، باید ۱۰٪ هزینه کرد.
۵- ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری، برابر با فرار ۱۰۰ مشتری دیگر است.
۶- رضایت مشتری، پیش شرط تمام موفقیت‌های بعدی شرکت‌هاست.
۷- انتخاب مشتری دائمی و وفادار، تنها شرط بقای دائمی و استمرار فعالیت‌های کارآمد هر شرکتی است.
۸- برای جلب اعتماد مشتریان، کمتر از توان خود قول بدهید و بیشتر از قولی که داده‌اید، عمل کنید.
۹- گوش دادن به شکایت مشتری ۹۰٪ کار است. حل کردن آن ۷٪ و پیگیری برای اطلاع از راضی شدن مشتری هم ۳٪دیگر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *