نوشته های بیمه ای

چرا استارتاپ بیدبرگ با دیگر استارتاپ های بیمه ای متفاوت است؟

مدت زمان مطالعه : 2 دقیقه

برعکس سایت های مقایسه و فروش آنلاین بیمه، در بیدبرگ هیچگونه دریافت وجه و فروش آنلاین بیمه صورت نمی پذیرد. بیدبرگ فروش بیمه را منحصرا در اختیار شبکه فروش بیمه می داند./بیدبرگ با توجه به توانایی ای که در جذب مخاطب دارد، نیازی به ارائه تخفیف برای جذب مشتری نمی بیند و مشتریان بیدبرگ آگاه به اینکه تخفیفی ارائه نمی شود همچنان از خدمات همراه با ارزش افزوده آن استفاده می کنند.

اخیرا استارتاپ های حوزه فروش آنلاین بیمه سر و صدای زیادی در بین نمایندگان و انجمن ها صنفی به راه انداخته اند. مضمون اصلی این جنجال، ارائه تخفیف غیرمجازی است که استارتاپ های فروش آنلاین بیمه به بیمه گذاران ارائه می کنند. اما برعکس استارتاپ های فروش آنلاین بیمه، استارتاپ بیدبرگ که اولین و پرمخاطب ترین استارتاپ فعال حوزه بیمه می باشد سیاست خود را همواره به آگاه سازی مردم نسبت به صنعت بیمه، حمایت از نمایندگان بیمه و عدم ارائه تخفیف برای جذب مشتری می داند.

اما استارتاپ بیدبرگ چه فرق هایی با دیگر استارتاپ های حوزه بیمه دارد:

1. هدف بیدبرگ توانمندسازی همه شبکه فروش بیمه برای استفاده از فضای مجازی است: برعکس دیگر استارتاپ های بیمه ای که همواره بر طبل “حذف شبکه فروش ناکارآمد” می کوبند، هدف بیدبرگ توانمند سازی همه شرکت های بیمه و شبکه فروش برای بهره مندی از فضای مجازی می باشد.

2. عدم ارائه تخفیف برای جذب مشتری: بیدبرگ با توجه به توانایی ای که در جذب مخاطب دارد، نیازی به ارائه تخفیف برای جذب مشتری نمی بیند و مشتریان بیدبرگ آگاه به اینکه تخفیفی ارائه نمی شود همچنان از خدمات همراه با ارزش افزوده آن استفاده می کنند.

3. توانایی بیدبرگ در کسب اعتماد صنعت بیمه: بیدبرگ به عنوان قدیمی ترین استارتاپ فعال حوزه بیمه، در طی 3.5 سال فعالیت توانسته است کسب اعتماد مدیران ارشد صنعت بیمه و نمایندگان فروش را داشته باشد به طوری که اکنون با بیش از 800 نماینده و کارگزار بیمه در سراسر کشور فعالیت دارد. اولویت بیدبرگ نه کسب سودهای مقطعی زودگذر، بلکه حفظ و نگهداری اعتماد ایجاد شده در صنعت بیمه طی چندین سال فعالیت اش می باشد.

4. در بیدبرگ فروش آنلاین بیمه صورت نمی پذیرد: برعکس سایت های مقایسه و فروش آنلاین بیمه، در بیدبرگ هیچگونه دریافت وجه و فروش آنلاین بیمه صورت نمی پذیرد. بیدبرگ فروش بیمه را منحصرا در اختیار شبکه فروش بیمه می داند.

5. الزام به رعایت قوانین و آیین نامه های شورای عالی بیمه: بیدبرگ به عنوان یکی از پیشروان نوآوری در صنعت بیمه، رعایت حدود قانونی را از وظایف خود می داند تا در این راه همراهی تمامی ارکان صنعت را داشته باشد.

6. پرمخاطب ترین سایت صنعت بیمه: برطبق رتبه بندی سایت معتبر Alexa، بیدبرگ 570 امین سایت پربازدید ایرانی می باشد که این سایت را محبوب ترین و پر مخاطب ترین سایت صنعت بیمه به شمار می آورد.

7. محبوب ترین کانال تلگرام بیمه ای: کانال تلگرام بیدبرگ با حدود 22 هزار نفر عضو، پرمخاطب ترین کانال تلگرام صنعت بیمه به شمار می رود. همچنین صفحه بیدبرگ در شبکه اجتماعی لینکدین با بیش از 2300 عضو از صفحات محبوب شرکت های ایرانی در لینکدین می باشد.

8. برگزاری سلسله نشست های علمی و تخصصی گپ و گفت: بیدبرگ با همکاری سندیکای بیمه گران ایران، سه نشست علمی و تخصصی گپ و گفت با همراهی مدیران ارشد صنعت بیمه و انجمن های صنفی را برگزار کرده است که مورد استقبال گسترده صنعت بیمه قرار گرفت و راهکارهای اجرایی به بیمه مرکزی، شرکت های بیمه و انجمن های صنفی ارائه شد.

لذا با توجه به وجوه تمایز بیدبرگ با دیگر استارتاپ های بیمه ای، همراهی هر چه بیشتر شرکت های بیمه و شبکه فروش با بیدبرگ می تواند به گسترش همصدایی در صنعت بیمه و در نتیجه ارتقاء جایگاه بیمه در جامعه منجر شود./ریسک نیوز

پایگاه جامع اطلاعات بیمه (اینشورنس اینفو)




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *