اخبار بیمه

تعداد شکایات مکتوب از شرکتهای بیمه

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

تعداد شکایات مکتوب از شرکتهای بیمه 22 درصد افزایش افزایش یافت

پاسخگویی شرکتهای ایران، آسیا، دانا، دی، البرز، معلم، پارسیان، پاسارگاد، کارآفرین، رازی، ملت، نوین، کوثر، سامان، امید، سرمد، تجارت نو در سطح خوب و قابل قبول ارزیابی می گردد.

بیمه مرکزی عملکرد سامانه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران در بهار ۹۶ را اعلام کرد که به شرح زیر است:

تعداد کل شکایات مکتوب از شرکتهای بیمه بهار 1396، 813 مورد ثبت شده است.

تعداد شکایات مکتوب در بهار 96 نسبت به بهار 95، 22 درصد افزایش نشان می دهد.

47 درصد کل شکایات مکتوب مربوط به رشته شخص ثالث است.

پاسخگویی شرکتهای ایران، آسیا، دانا، دی، البرز، معلم، پارسیان، پاسارگاد، کارآفرین، رازی، ملت، نوین، کوثر، سامان، امید، سرمد، تجارت نو در سطح خوب و قابل قبول ارزیابی می گردد.

متوسط زمان پاسخگویی صنعت بیمه در بهار 1396، 13 روز است.

ریسک نیوز

پایگاه جامع اطلاعات بیمه (اینشورنس اینفو)




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *