مردم عاشق خرید کردن هستند

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

🔹بعضی‌ها می‌گویند مردم دوست ندارند چیزی به آنها فروخته شود. این حقیقت ندارد.

🔹مردم دوست دارند چیزهایی بهشان فروخته شود. آنها عاشق این هستند که محصولات و تجربه‌های جدید را از آن خود کنند.

🔺نکته 1: چیزی که مردم دوست ندارند این است که سرشان کلاه گذاشته شود یا با آنها بدرفتاری شود(نارضایتی از سایر بیمه های درمانی و صندق های بازنشستگی) . بنابراین باید چنین مواردی را از فرآیند بازاریابی خود حذف کنید و همواره فرامشتری مداری را رکن اول کار خود کنید.

🔹به جای آن که بخواهید چیزی به مردم بفروشید، بهتر است به آنها کمک کنید. محصولات بیمه ای خوبی به فروش برسانید، پیشنهادهای جذابی ارائه کنید و با انصاف با مردم رفتار کنید. این فرمول اطمینان بخش موفقیت است.

🔹مردم به طور ذاتی در خرید شکاک هستند, اغلب مردم نسبت به هر گونه پیشنهادی به دیده شک می‌نگرند. آنها به دنبال آن هستند که از خطرات دوری کنند.

🔺نکته 2: شما هیچ‌گاه نمی‌توانید سطح شک و تردید یک شخص خاص را پیش‌بینی کنید، پس بهتر است از قبل تمام شواهد و مدارک مورد نیاز یک مذاکره فروش را در کیف خود داشته باشید.

🔻🔺مثال : اگر به مشتری می گویید شرکت بیمه x از طرف بیمه مرکزی به عنوان بیمه برتر انتخاب شده است , حتما کپی لوح تقدیر شرکت برتر را همراه داشته باشید.




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *