باورهای غلط در مورد فروش و بازاریابی :

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

✍🏻همه‌ی افراد مثل هم هستند و می‌توان با روش‌یکسانی به همه‌ی آنها فروخت.

🔹همه‌ی ما شخصیت منحصربه‌فرد خود را داریم و اگر روشی برای یک مشتری به خوبی پاسخ می‌دهد هیچ تضمینی وجود ندارد که روی دیگری نیز مؤثر باشد.

🔹فروشنده باید حتی در ظاهر و لباس پوشیدن خود نیز به تفاوت مشتریان با یکدیگر توجه کند.

🔹فروشنده‌ی جوانی که موهایش را دم اسبی می‌بندد نباید توقع داشته باشد که بتواند در بازار تهران فروش خوبی داشته باشد زیرا اکثر بازاریان از قدیمی‌های صنف خود هستند و تمایلی به خرید کردن از چنین فروشنده‌ای را ندارند.

✍🏻 هرچه سریع‌تر معامله را انجام دهید.

🔹این یکی از احمقانه‌ترین اعتقادات است، مهم است که افراد را به سمت تصمیم به خرید سوق دهیم و مهم است که برای به دست آوردن تعهد افراد تلاش کنیم و همچنین مهم است که با برقراری تماس‌های‌تلفنی نتایج پیشنهادات و مذاکرات را پیگیری کنیم، اما این نیز مهم است که بدانید همه‌ی تصمیمات خرید به سرعت گرفته نمی‌شوند.
برخی تصمیم‌گیری‌ها به دلایل مختلف ممکن است به تأخیر بیفتند و در برخی شرایط، تلاش و تعجیل برای هرچه سریع‌تر انجام شدن معامله به قیمت از دست رفتن آن معامله تمام خواهد شد. /  آکادمی بیمه




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *