علائم شایع نماینده بیمار در شرکت های بیمه !

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

🔮حضور نامنظم در دفتر نمایندگی و تیم فروش ندارد.
🔮مکان دفتر نمایندگی نامناسب و بیشتر شبیه پاتوق
🔮تجهیزات نمایندگی ( کامپیوتر، میز، چاپگر و.. ) قدیمی و خراب
🔮 مراجعات بدون دلیل به عنوان زنگ تفریح به شعبه و مزاحمت برای کارکنان
🔮متملق و چاپلوس
🔮تماس های تلفنی خارج از تایم اداری به کارکنان
🔮دائما در حال شکایت و بسیار حرف میزند.
🔮اعتیاد عجیبی به فروش بیمه ثالث دارد.
🔮تئوری پرداز در خصوص مسایل کلان شرکت
🔮درحال مقایسه دائمی خود با نمایندگی های دیگر (مرغ همسایه غاز است)
🔮اهل تخلف و زیرآبی درصورت وجود هرگونه روزنه و باگ
🔮مظلوم نمایی و عدم فروش را منصوب به لج بازی پرسنل و محدودیت های شرکت برای پرتفو های بزرگش میداند.
🔮اهل التماس برای دریافت نرخ کمتر
🔮دارای یک شغل دوم مخفی
🔮تعصب نسبت به برند شرکتش ندارد ومشتری هایش را به نمایندگان شرکت های دیگر ودر قبال دریافت درصدی کارمزد ارجاع میدهد.
🔮اهل جلسه رفتن نیست و مشتری باید دست بوس وی برود.
🔮بیمه عمر فروش نیست وفروش بیمه عمر را کاری بیهوده می داند!
🔮انتظار دارد شرکت به وی مشتری ارجاع دهد.
🔮به بیمه گزاران درهنگام فروش درخصوص پوشش ها مبالغه ودروغ می گوید.
🔮سایر شرکت های بیمه را نزد مشتریان تخریب می کند.
🔮 در مواردی که حق با وی نیست تن صدا را بالا می برد و البته همیشه توهم توطئه دارد.
🔮در گروه های تلگرامی زمانی زیادی حضوردارد و به دنبال تخریب مدیران شرکت است.
🔮خبر سازی و خبر آوری از خصوصیت های وی است.
🔮بد حساب و بدهی بالایی به شرکت دارد و البته نسبت خسارت بالایی دارد .
🔮اگر در خصوص نحوه فروش و پوشش های بیمه های تخصصی مهندسی ،مسولیت و…از وی سوال کنید وی با سکوتی عجیب در افق محو می شود.




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *