اطلاعات بیمه ای

تبدیل “تماس سرد“ به “تماس گرم“ با کمک شبکه های اجتماعی

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

🔹تماس سرد (cold calling) اصطلاحی در بازاریابی و فروش است .تماسی که فروشنده با هدف مشتری یابی با افراد تماس برقرار می‌نماید. اگر مشتری از قبل با شرکت بیمه شما آشنا باشد، این یک تماس گرم و در غیر این صورت یک تماس سرد است.

🔹یکی از فواید شبکه‌های اجتماعی بخصوص Linkedin وInstagram این است که به صورت طبیعی برای شما مشتری راغب و مشتری بالقوه فراهم می‌آورد.

🔹در تعریف مشتری راغب طبیعی باید گفت که آن دسته از مشتریانی راغبی هستند که منافع محصولات و خدمات شرکت شما را از طریق مطالب و محتوای تولیدشده توسط فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی درک نموده است. (البته اگر فروشندگان به جز چت با تلگرام و سلفی گرفتن، از گوشی موبایل به عنوان ابزاری برای موفقیت خویش بتواند بهره‌ای بگیرد).

شبکه‌های اجتماعی ابزاری مناسب برای افزایش آگاهی مشتری از شرکت بیمه و خدمات شما است. به عنوان فروشنده، شما باید قبلا میزان “شناخت برند” و “جایگاه برند” را در ذهن مشتری بالابرده باشید تا مشتری شما را به عنوان منبعی مطمئن برای تهیه محصولات بیمه ای همواره به یاد آورد. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که حجم فروش محصولات بعد از تماس گرم تقریبا ۴۷% بیشتر از حجم فروش بعد از تماس سرد است./اصول و فنون فروش بیمه عمر

 

این مطلب رو هم از دست ندید: 

چگونه شرکت بیمه مناسب را انتخاب کنیم؟

 




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *