قانون 70/30 :

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

معمولا فروشندگان غیرحرفه ای خیلی حرف می‌زنند. اما فروشندگان حرفه‌ای بیشتر سوال می‌پرسند. این قانون یعنی اینکه 70درصد مشتری صحبت کند و فقط 30درصد فروشنده.

کار شما فقط کمک به مشتری است. و یادتان باشد فقط فروشندگان غیرحرفه‌ای هستند که زود قیمت را اعلام می‌کنند. در یک گفتگوی خوب مشتری خودش قیمت را میپرسد.
وقتی مشتری با رفتارش به شما نه می‌گوید فروش را متوقف نمی‌کند بلکه شما را دعوت می‌کند به اینکه اطلاعات بیشتری در اختیارش بگذارید.

💥پس نتیجه می‌گیریم پرگویی ممنوع…
اگر بدانید که مردم هرگز نصایح شما را قبول نمی‌کنند، هیچگاه پرگویی نخواهید کرد.
یک مشاور واقعی برای کمک کردن به مردم باشید (منظور فروشنده‌ی حرفه‌ای بودن) تا آنها برای شنیدن صحبت‌هایتان پول خرج کنند.

 

آکادمی بیمه




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *