اطلاعات بیمه ای

چگونه به هنگام کار منظم بمانیم

مدت زمان مطالعه : < 1 دقیقه

تقریبا تمام مشاغل دنیا نیاز به محلی برای انجام کارها و وظایف خود دارند. از کارمند ارگان های دولتی تا کارگاه های نجاری و آهنگری، همه بر این موضوع توافق دارند که بدون یک دفتر یا کارگاه مرتب و منظم، نمی توان به درستی کار کرد و قطعا اختلاتی در روند کار به وجود خواهد آمد.

اهمیت این موضوع به قدری است که تمام مدیران برتر دنیا از اهمیت محل کار و نظم آن سخن گفته اند.

با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن کارها، اکثر افراد به کارهای اداری مشغول شده اند و ساعاتهای زیادی در محیطی سربسته، پشت میز و خیره به کامپیوتر مشغول کار هستند.

منظم

این افراد بیشترین زمان و شاید بهترین اوقات روز خود را در محیط کاری خود به سر می برند.
لذا داشتن محیط کار سالم و با نشاط تاثیر بسزایی در روح و روان و افزایش میزان کارایی آنان خواهد داشت.
شدت تمرکز و دقت ما تعیین کننده کیفیت کار ماست و این تمرکز رابطه مستقیم دارد با چیدمان و نظم میزکارمان.
باورکنید بهترین کسی که می تواند درباره چیدمان میزکارشما نظر بدهد خود شما هستید، فقط کافی‌ است چند نکته را در ذهن داشته باشید، آن وقت است که بهترین و کاربردی‌ترین کار را انجام خواهید داد.
چون شما هستید که دقیقا می دانید چه اتفاقی قرار است از میزکار شما شروع شود و ضروریاتش چیست؟ نظم ذهنی خودتان را می‌شناسید و هزار نکته ریز و درشت دیگر.
 اگر میز کار شما بهم ریخته باشد، دیگر نه فضایی برای کار کردن خواهید داشت نه فضایی برای خلاقیت. انگیزه در یک لحظه به سراغتان می‌آید و شما در آن لحظه نیاز به مکانی آماده برای انجام کار خود دارید، نه اینکه وقتتان را بابت تمیز کردن میز کار و آماده کردن فضای خالی تلف کنید.

 

این مطلب رو هم از دست ندید: 

مذاکرات احساسی چیست؟؟؟

 پایگاه جامع اطلاعات بیمه (اینشورنس اینفو)

 




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *