۱۰ روند برتر بیمه در ۲۰۱۷-توزیع بیمه مجددا تعریف شده است

مدت زمان مطالعه : ۲ دقیقه

روند ۰۲: توزیع بیمه مجدداً تعریف شده است

توزیع بیمه به سبب ایجاد شفافیت بیشتر بازار و کانال­ های جدید همچون بیمه عملیات کوچک مستقیم و ربات­ های سخنگو، مجدداً در حال تعریف شدن است.

زمینه

  • کانال­ های جدید از توزیع بیمه از قبیل پلتفرم ­های تحقیق آنلاین و ربات­ های سخنگو در حال رشد سریع و سازمان دهی سیستم­ های توزیع بیمه هستند.
  •  افزایش در تعداد کانال­ های مستقیم و ابزار مقایسه آنلاین در بازار بیمه عملیات کوچک وجود دارد.

محرک­ های کلیدی

  • محرک کلیدی در رشد بیمه عملیات کوچک مستقیم، توانایی آنها در سازمان دهی بیمه نامه ­ها به شیوه­ای مقرون بصرفه است، همچنان که آن خطرات مختلف از کسب و کارهای کوچک را ترکیب و به یک مجموعه بزرگ تبدیل می ­کند.
  • ربات­های سخنگو از هوش مصنوعی در گسترش توزیع و تنظیم خسارات بهره می ­برند تا خدمات برتر مشتریان را عرضه کنند، که بیانگر پتانسیل موجود در جایگزینی نمایندگان انسانی می­ باشد.

بررسی روند

  • همچون حریم­های شخصی، کانال­ های توزیع مستقیم جدید و پلتفرم­ های مقایسه آنلاین برای بیمه عملیات کوچک مستقیم محتمل افزایش در چند سال آتی هستند:
  • کانال­ های مستقیم به آرامی در حال کسب شهرت در بازار کسب و کارهای کوچک هستند.
  • آل استیت یک پلتفرم پرسش و پاسخ بیمه کسب و کار با فناوری سطح بالا خود را رونمایی کرد که به صاحبان کسب و کارهای کوچک اجازه خرید یک بیمه نامه در تقریباً پنج دقیقه را می ­دهد و انتظار می ­رود که فروش ­های مستقیم آنلاین آنها را ارتقاء دهد.
  • از گَدِر (Gather) می ­توان به عنوان مثالی از اینشورتک نام برد، یک پلتفرم بیمه P2P برای کسب و کارهای کوچک که در خود بیمه­ جوامع کسب و کارها را قدرتمند می­ سازد و پوشش از طریق یک شرکت بیمه وابسته یا انحصاری تحت مالکیت کسب و کارهایی که آنها را بیمه کرده است، ارائه داده می­ شود.
  • از سایر شرکت­ های اینشورتک می ­توان به نِکست اینشورنس که یک راه حل آنلاین را به مالکین کسب و کارهای کوچک معرفی می­ کند و نیز کاوروالِت اشاره داشت که هدف بهره وری از داده، طراحی و تکنولوژی در تأمین یک تجربه بهتر برای بیش از ۲۰ میلیون کسب و کار کوچکِ فاقد حمایت لازم از طرف دولت در ایالات متحده، را دارد.

ربات سخنگو یک نرم افزار کامپیوتری است که با استفاده از هوش مصنوعی قادر به برقراری ارتباط با انسان است- این تکنولوژی به اندازه ­ای پیشرفت کرده است که مشتریان حتی نمی ­فهمند که در حال صحبت با یک برنامه کامپیوتری هستند:

  • بیمه گرانی همچون آلیانز (Allie)، لینک ۴ (Magda)، آر بی سی (Arbie)، اِن اِن (Nienke)، کردیت اگریکول (Marc) ربات­ های سخنگو را به مشتریان خود جهت ارائه تجربه مشابه انسانی معرفی کردند، در حالیکه به مزایای اقتصادی زیادی نیز در خدمات مشتری نائل شدند.

پیامدها

  • فروش­ بیمه آنلاین ممکن است در آینده با خطوط بازرگانی همچون بیمه ­های کسب و کار کوچک افزایش یابد، از آنجا که این خطوط از طریق رشد در کانال­ های مستقیم خود در فروش کلی مشارکت دارند.
  • مشتریان بیمه از دینامیک­ های در حال تغییر بازار و افزایش در شفافیت بازار در نتیجه رشد ابزار جستجوی آنلاین، سود خواهند برد.
  • ربات­ های سخنگو می­ توانند به بیمه گران در کاهش هزینه ­ها و عرضه تجربه عالی به مشتریان آنها کمک کنند./ CAPGEMINI-ترجمه گروه  TFE|TIMES به قلم مریم فقیه عبدالهی

این مطلب رو هم از دست ندید: 

بیمه‌های آتش سوزی (Fire Insurance)

پایگاه جامع اطلاعات بیمه (اینشورنس اینفو)




0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید?
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *